آیین نکوداشت شهدای گمنام دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1399/12/5 | 

آیین نکوداشت شهدای گمنام دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور اساتید ، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر سیاوش خرسندی معاون فرهنگی و دانشجویی  دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: شهدا ناظر بر اعمال همه ما هستند بنابراین لازم است که مراقب اعمال و رفتار خود باشیم.
وی  افزود: اگر مسئولیتی می پذیریم باید آن را به نحو احسن انجام دهیم چراکه شهدا بر گردن ما حق دارند.
دکتر خرسندی گفت: شهدا جان خود را فدا کردند تا ما امروز بتوانیم در آرامش و آسایش زندگی کنیم بنابراین ما نیز باید در هر مسئولیتی که هستیم کار خود را به نحو احسن انجام دهیم تا شهدا از ما راضی باشند.
وی با اشاره به روز مهندس نیز گفت: دانشجویان این دانشگاه باید به نحوی فعالیت کنند که بتوانند همیشه راهی برای دستیابی به اهداف عالی کشور پیدا کنند تا براین اساس کشور روز به روز پیشرفت علمی و فناوری داشته باشد.
حجت الاسلام میراحمدی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: تاریخ دانشگاه صنعتی امیرکبیر پر از خاطره های خوب است که یکی از این خاطره ها روز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه است.
وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۹۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و در تمامی عملیات های هشت سال دفاع مقدس این دانشگاه یک شهید داشته است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم بنابراین باید اعمال و رفتارمان به نحوی باشد که شرمنده شهدا و ایثارگران نشویم.
گفتنی است : در سالروز به خاکسپاری ۵ شهید گمنام در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مزار این شهدای عزیز گلباران شد.

عکس ها را در ادامه ملاحظه کنید: